۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان آنان
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان آنان

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مجلس به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم و نیز خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجلس به دنبال رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و نیز خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد چرا که در شرایط فعلی گرانی و وضعیت بد اقتصادی کمرشکن شده و نیاز است در این زمینه تمهیدات اساسی اندیشیده شود.

موسوی گفت: مجلس با تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان موافقت کرده به طوری که اگر به صورت شرکتی و پیمانی مشغول به کار باشند به استخدام رسمی درمی‌آیند.

وی با اشاره به این که اصلاحاتی در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی انجام شده است، بیان کرد: یکی از اهداف مهم ارائه خدمات به قشر ایثارگران جامعه است که در برنامه ۵ ساله ششم توسعه محقق شده و در این زمینه ایثارگران و فرزندان آنان تبدیل وضعیت می‌شوند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس بیان کرد: در راستای پیگیری وضعیت افراد باقی‌مانده تا سال آینده نیز پیگیری‌های لازم در قانون برنامه و بودجه انجام خواهد شد که درصدد هستیم برای رسیدگی به وضعیت معیشتی و کمک به بهبود درآمدزایی اقدامات لازم را انجام دهیم.

موسوی ادامه داد: بهره‌مندی از حقوق و مزایای قانونی خواسته و مطالبه به‌حق این قشر فداکار است که در این زمینه از مزایای قانونی باید بهره‌مند شود و در این زمینه درصدد هستیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها مشکلات و خواسته‌های آنان را برطرف‌سازی کنیم.

وی اظهار کرد: زمینه اجرای این طرح با ابلاغ رسمی آن به دولت و تأئید شورای نگهبان و هیئت رئیسه مجلس یازدهم فراهم خواهد شد که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام یافته و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با ابلاغ رسمی آن به دولت هر چه سریع‌تر به صورت عملیاتی این طرح را اجرایی کنیم.

کد خبر: ۴۸٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 3
      جناب،تبدیل وضعیت دردی ازجانباز را حل نمیکنه،بفکر جانبازان زیر۲۵ درصد باشید،درمانشان رو درست کنید