۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان ملایر راه اندازی می‌شود
معاون میراث فرهنگی همدان:

بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان ملایر راه اندازی می‌شود

همدان - معاون سرمایه‌گذاری و توسعه منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرجهانی مبل و منبت خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی گفت:  این بازارچه دائمی صنایع دستی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغال پیش بینی شده در زمان بهره برداری برای ۳۰۰ نفر در شهرستان ملایر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قاسمی گفت: با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها مشکلات پیش روی این طرح اعم از تخصیص اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت و رفع مشکلات ترافیکی منطقه در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس شروع پروژه در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر حمایت از واحدهای اقتصادی آسیب دیده در شرایط بحران اقساط تسهیلات پروژه پارک آبی دلفین شهر درگزین شهرستان رزن امهال شد؛ گفت: این امهال اقساط به مدت یک سال با مساعدت ستاد تسهیل استان انجام شد.

قاسمی گفت: پروژه مذکور با ۴۵۰۰ متر زیربنا و حجم سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان با لحاظ تسهیلات دریافتی از محل تفاهم نامه امور روستایی با نرخ سود هشت درصد به مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۴۸٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha