۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
 شرکت زیتون‌گستر طارم  افتتاح شد
در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر:

شرکت زیتون‌گستر طارم افتتاح شد

زنجان- شرکت زیتون‌گستر طارم صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار،ظهر امروز شنبه در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر، شرکت زیتون‌گستر طارم با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.

شرکت  زیتون گستر با اشتغال‌زایی۴۵ نفر در سه شیفت مستقیم و  ۷۰ نفر اشتغال غیرمستقیم  فعالیت می کند و در حدود ۱۵۶ هزار میلیون ریال در این طرح سرمایه‌گذاری شده و طرح تبدیل ضایعات کشاورزی و کاهش فاضلاب کارخانه‌های روغن‌کشی، هسته زیتون و ضایعات هرس باغات زیتون فعالیت خواهد کرد.

در پروسه تولید آن ورود مواد اولیه تفاله با رطوبت ۵۰ درصد و ۱۰ تا ۱۵ درصد روغن در ماده خشک با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز برای ۱۲۰ روز کاری محاسبه شده و زمین کل طرح ۳۳ هزار و ۶۳۳ مترمربع است در بخش گیلوان اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده است.

همچنین در این ایام مبارک شرکت آیتونا سبز طارم با حضور معاون وزیر و رئیس تحقیقات، آموزش و  ترویج کشاورزی افتتاح شد.

شرکت آیتونا سبز طارم در گیلوان در اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده و فرآوری و بسته‌بندی زیتون شور و کنسرو زیتون، زیتون پرورده، سیر ترشی، انواع ترشجات و خیار شور از فایلت های این شرکت است.

مجموع ظرفیت فرآوری و بسته‌بندی این شرکت ۳۹۰ تن در سال بوده و مساحت زمین ۵۰۰۰ مترمربع است که مساحت زیربنای آن  دو هزار و۲۰۰  مترمربع است و سرمایه گذاری طرح ۳۷ هزار و ۲۴۲ میلیون ریال است.

شرکت زیتون‌گستر طارم، در زمینه تولید استحصال روغن از کنجاله زیتون، ماده اولیه خوراک دام و آبزیان، ماده اولیه کارخانجات صابون‌سازی زیتون فعالیت خواهد کرد.

کد خبر: ۴٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha