۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
مصرف گاز سی ان جی در استان سمنان افزایش یافت؛ عرضه ۵۵ میلیون متر مکعب گاز
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

مصرف گاز سی ان جی در استان سمنان افزایش یافت؛ عرضه ۵۵ میلیون متر مکعب گاز

شاهرود- عرب عامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از افزایش مصرف گاز سی ان جی در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: در سال جاری روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی توسط جایگاه‌های استان عرضه شده است.

علی اکبر عرب عامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از ثبت رکورد افزایشی در راستای مصرف گاز سی ان جی در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: میزان مصرف این گاز در سطح استان به خصوص در بین خودروهای حمل و نقل عمومی افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط جایگاه‌های سطح استان سمنان در شش ماهه نخست ۹۹ ارائه شده است، تاکید کرد: این آمار نشان از افزایش مصرف سی ان جی دارد.

گاز سوز کردن رایگان خودروها
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه نسبت مصرف سی ان جی در برابر بنزین نیز بنا به این آمارها در حال افزایش است، گفت: نیمه نخست امسال روزانه ۲۹۲ هزار و ۹۸۹ متر مکعب گاز سی ان جی در سطح استان عرضه شده است.

عربعامری با بیان اینکه وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ترویج فرهنگ استفاده از سی ان جی را در دستور کار دارد، تاکید کرد: طرح گاز سوز کردن رایگان خودروهای حمل و نقل عمومی یکی از مشوق ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه دارندگان خودروهای تک سوز عمومی مانند ون، تاکسی و وانت و ... می توانند به صورت رایگان در شهرهای سمنان و شاهرود خودروهایشان را گاز سوز کنند، تاکید کرد: شرط این امر ثبت‌نام در سامانه  www.gcr.niopdc.ir   و اخذ نوبت است.

کد خبر: ۴۷٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha