۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
سازمان تعزیرات نسبت به گرانی‌ها بی‌تفاوت نیست
مدیرکل تعزیرات استان تهران:

سازمان تعزیرات نسبت به گرانی‌ها بی‌تفاوت نیست

اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد گزارش تخلفات افزایش یافته که با آنها برخورد قضایی صورت گرفته است.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: برای گردش بازار تمامی نهادهای مربوطه باید بر بازار نظارت داشته باشند. سازمان حمایت از مصرف کنندگان نقش بسیار مهمی در ساماندهی بازار دارد و بازویی برای رسیدگی به تخلفات بازار است. این سازمان برخی از تخلفات مشاهده شده را به ما که یک ارگان شبه قضایی و نهاد ناظر هستیم گزارش می دهد به طوریکه امسال نسبت به سال گذشته گزارش تخلفات ۱۰ درصد افزایش یافته است. احیانا اگر کوتاهی در این راستا صورت بگیرد دلیل بر بی تفاوتی ما نیست.

اسفنانی با اشاره به دو بحث گرانی و گرانفروشی درباره افزایش قیمت مداوم اجناس و کالاها اظهار داشت: در صورتی کالاها ارزان می شوند که نسبت عرضه به تقاضا بالا رود و کالا به وفور در بازار وجود داشته باشد. برای کنترل قیمت‌ها در بازار باید نسبت تقاضا به عرضه اصلاح شود تا بتوان با افزایش قیمت‌های بی مورد برخورد کرد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران تاکید کرد: موارد تخلف زیادی در تهران مشاهده شده که با آنها برخورد شدید قضایی شده است؛ اما به دلیل وسعت کار، عملکرد ما به طور واضح دیده نمی شود؛ ما در حد توان خود و تا جای ممکن در خدمت مردم هستیم.

کد خبر: ۴۷٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha