۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
۲۵ تن مرغ گوشت گرم در زنجان توزیع می شود
رئیس صمت زنجان:

۲۵ تن مرغ گوشت گرم در زنجان توزیع می شود

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان، با بیان اینکه ۲۴ آبان ماه بیش از  ۱۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان زنجان توزیع می شود، گفت: همچنین ۲۵ تن هم مرغ گوشت گرم در استان توزیع خواهد شد. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی به موقع و کافی از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، گفت: در خصوص تامین تخم مرغ مشکلی در استان وجود ندارد. 

وی اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار تومان است و به اندازه کافی در بازار عرضه می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان به توزیع گوشت مرغ در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه تولید مرغ مشکل است و استانهای همجوار قیمت مصوب را رعایت نمی کنند ولی مرغداری های استان همکاری لازم را دارند و با ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. 

فغفوری با بیان اینکه ۲۴ آبان ماه بیش از  ۱۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان زنجان توزیع می شود، گفت: همچنین ۲۵ تن هم مرغ گوشت گرم در استان توزیع خواهد شد. 

وی  با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ گوشت مرغ در استان زنجان تولید می شود، ابراز کرد: یک سوم این میزان گوشت جوابگوی نیاز استان است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان  اینکه جوجه ریزی دراستان طی چند روز گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: طی چند روز آینده جوجه ریزی در استان افزایش می یابد. 

کد خبر: ۴۷٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha