۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
 ۱۰ واحد صنعتی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید می شود
استاندار زنجان:

۱۰ واحد صنعتی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید می شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی در استان زنجان وارد چرخه تولید شد، گفت: امسال هم ۱۰ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دراستان تاکید کرد و گفت: برگزاری این جلسه باعث شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می شود. 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی در استان زنجان وارد چرخه تولید شد، اظهار کرد: امسال هم ۱۰ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می شود. 

استاندار زنجان، گفت: طی سال جاری طرح هایی که به بهره برداری می رسند بالای پنج هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و به دنبال نهایی کردن تخصیص پنج هزار میلیارد تومان برای صنایع استان هستیم. 

حقیقی بر لزوم تقویت همکاری بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و گفت: ما در کنار بخش خصوصی هستیم و در شرایط فعلی مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد. 

وی ابراز داشت: همت همه اعضای ستاد تامین استان این است که مشکل تولیدکنندگان حل و فصل شود و بیکاری کاهش یابد. 

استاندار زنجان، افزود: همه جلسات رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی برگزار و از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی بررسی می شود. 

حقیقی با بیان اینکه هدف ما حمایت و رونق تولید است، تصریح کرد: افزایش میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان نتیجه برگزاری این جلسات و رسیدگی به مشکلات صنایع از نزدیک است و باید این مهم تقویت شود. 

وی گفت: پیگیر همه مشکلات واحدهای سرب و روی استان هستیم و ۷۵ درصد صادرات استان زنجان مربوط به واحدهای سرب و روی است و مشکلات این واحدها باید حل شود. 

کد خبر: ۴۷٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha