۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
۱۱ هزار تن انواع کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۱ هزار تن انواع کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع شد

سمنان– رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در نیمه ابتدایی سال جاری ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در استان توزیع‌شده است، گفت: این کالاها در روزهای شیوع کرونا باهدف تنظیم بازار ارائه‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان توزیع‌شده است، اظهار داشت: این کالاها در راستای تنظیم بازار در فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد غذایی توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله در این مدت توزیع‌شده است، تصریح کرد: ۳۹۴ تن مرغ منجمد و سه هزار و ۲۵۰ تن مرغ گرم نیز در این مدت توزیع‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه توزیع برنج و شکر از دیگر اقلام اساسی و موردنیاز مردم بود که توزیع‌شده است، افزود: در شش ماه گذشته ۷۵۶ تن برنج هندی و هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر توزیع‌شده است.

تشنه دل پاسخگویی به تقاضای مردم را از دیگر اهداف مهم توزیع این اقلام برشمرد و گفت: شیوع کرونا محدودیت‌هایی ازجمله برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را ایجاد کرد اما در طول این مدت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبودند.

کد خبر: ۴۷٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha