۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
قیمت ارز نتیجه ۷ سال سیاست‌ غلط اقتصادی دولت/ مردم را در سیل مشکلات رها کرده اند
عضو هیئت رییسه مجلس در گفتگو با بازار:

قیمت ارز نتیجه ۷ سال سیاست‌ غلط اقتصادی دولت/ مردم را در سیل مشکلات رها کرده اند

سلیمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ۷ سال است که به تولید نقدینگی در کشور دامن زده است، گفت: افزایش قیمت ارز نتیجه ۷ سال سیاست‌های غلط اقتصادی دولت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت ارز و سکوت دولت پیرو این موضوع گفت: سیاستهای ارزی دولت سیاست‌های منسجمی نیست.

وی با بیان اینکه دولت ارزیابی درستی از شرایط اقتصادی در کشور ندارد، اظهار داشت: افزایش قیمت ارز نتیجه ۷ سال سیاست‌های غلط اقتصادی دولت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت ۷ سال است که به تولید نقدینگی در کشور دامن زده است، بیان کرد: جالب این است که دولت می‌کوشد مقصر را کسی دیگری معرفی کند.

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه سرمایه دولت روحانی برجام بود، تصریح کرد: متاسفانه برجام به مانند گردوی پوکی، پوک از آب درآمد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رییس جمهور می کوشد با فشار بر مردم ، فضا را برای مذاکره جدیدی فراهم کند و واقعا خیلی شگفت آور است که دولت می‌کوشد به مردم فشار بیاورد تا به اهداف سیاسی خود برسد و این زیبنده دولت روحانی نیست.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس  در چند نوبت به افزایش  قیمت ارز ورود کرد، بیان داشت: مجلس باید در نخستین جلسه پس از تعطیلات با جدیت به این مسئله بپردازد لذا ضرورت دارد کمیسیون‌های اقتصادی مجلس به این مقوله ورود کنند.

سلیمی  با بیان اینکه دولت بازار ارز را رها کرده است، اظهار داشت: به واقع خیلی از کشورهایی در تحریم هستند اما ارزش پول ملی شان تا این حد سقوط نکرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آقای روحانی در حال حاضر بالاترین رقم تورم در ۶۰ سال اخیر را به نام خود ثبت کرده است.لذا وقتی ۷ ماه است که رییس جمهور از دفتر خود بیرون نیامده و اذعان دارد که می‌ترسد سیل آن را ببرد روشن است که کشور به اینجا می رسد.

عضو هیئت رییسه مجلس بیان داشت: آقای روحانی مردم را در میان سیل تورم ، بیکاری و گرانی قرار داده و اذعان دارد که می‌ترسد سیل در زمان سیل بیرون بیاید.

کد خبر: ۴۷٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha