۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
یک‌هزار واحد منزل مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج احداث می‌شود
رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) :

یک‌هزار واحد منزل مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج احداث می‌شود

یاسوج- رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در طرح اقدام ملی مسکن، یک‌هزار واحد مسکن در شهر یاسوج احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر محرابیان شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در محل راه و شهرسازی یاسوج افزود: در راستای ساخت ۷۳۰ واحد، زمین مورد نیاز تامین شده و با تامین زمین، سایر واحدها نیز احداث می شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در تمام حوزه‌هایی که نیاز به حضور بخشها و نهادها بوده پای کار است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام بر روی قیمت تمام شده در طرح اقدام ملی مسکن هزینه ای اضافه نمی کند.

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: در راستای تسریع در روند احداث طرح ملی اقدام مسکن، پیمانکاران زبده استان انتخاب می شوند.

محرابیان تصریح کرد: در راستای صدور پروانه و کارهای نقشه واحدها با توافق میان وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی مقرر شد شهرداری و نظام مهندسی ۵۰ درصد تخفیف اعمال کنند.

وی با بیان اینکه طرح مسکن ملی، برای کسانی که امکان خانه‌دار شدنشان وجود ندارد اجرا می‌شود، تصریح کرد: نباید در راستای مسکن دار شدن، هزینه مازاد به مردم تحمیل شود.

کد خبر: ۴۷٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha