۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
بررسی اولویت‌های وزارت صمت در کمیسیون صنایع مجلس
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد

بررسی اولویت‌های وزارت صمت در کمیسیون صنایع مجلس

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون به منظور بررسی اولویت‌های وزارت صمت طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت‌اله فیروزی درباره حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع مجلس گفت: در این نشست اولویت‌های وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفته و برنامه‌های آقای رزم حسینی برای رفع مشکلات کنونی در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی ارزیابی می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در تشریح اولویت‌های وزارت صمت، افزود: از آنجایی که دولت در سال پایانی خود به سر می‌برد، نباید دستورکارهای متعددی برای این وزارتخانه تعریف کرد.

فیروزی با بیان اینکه ۴ محور باید اولویت وزارت صمت باشد، تصریح کرد: خودرو، فولاد، کالاهای اساسی و لوازم خانگی و تنظیم بازار مسائل مهمی است که وزارت صمت باید با جدیت و فوریت به آن‌ها رسیدگی کرده و درصدد ساماندهی آن‌ها برآید.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: هرچند ساماندهی حوزه‌هایی مانند معدن، تجارت و. نیز جزو اصلی‌ترین وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اما آقای رزم حسینی باید متناسب با عمر باقیمانده از دولت دوازدهم برنامه‌ریزی کند.

فیروزی همچنین گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌تواند با انتصاب قائم مقام، به اموری مانند اقتصاد مرزی سامان دهد، زیرا داشتن ۱۵ کشور در همسایگی ایران ظرفیت مناسبی در دوره تحریم برای ارزآوری است که در حال حاضر به درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

کد خبر: ۴۷٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha