۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
سکه طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۳۱۱۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۳۱۱۰۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش پنج دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی و ارزان شدن ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد روند نرخ انواع سکه و طلا را نزولی کرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش پنج دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۹۲۶ دلار رسید. همچنین قیمت دلار نیز با کاهش ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان ارزانتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته قیمت نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان کاهش یافته اما نرخ سکه گرمی تغییری نکرده است.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت شش میلیون و ۲۷۹ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۶۰ هزار تومان و ۱۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت های اعلام شده بر مبنای لحظه تهیه و انتشار خبر است و با توجه به نوسانات بازار می تواند تا پایان ساعت کاری بازار این نرخ ها تغییر پیدا کند.

کد خبر: ۴۷٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha