۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
طرح هادی برای ۷۰۵ روستای زنجان تهیه شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

طرح هادی برای ۷۰۵ روستای زنجان تهیه شد

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از تهیه طرح هادی برای ۷۰۵ روستای استان خبر داد و گفت: میانگین تهیه طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان ۹۹.۸ درصد است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: آسفالت معابر ۲۵ روستای زنجان از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال و تخصیص ۶۸ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در سال جاری ۷۹ هزار متر مربع از معابر ۱۸ روستای استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت شده و مابقی نیز در حال انجام است و  با اجرای طرح تامین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طبق سرشماری سال ۹۵ طرح هادی برای ۷۰۵ روستا تهیه شده و میانگین تهیه طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور ۹۶.۲ درصد و در زنجان ۹۹.۸ درصد است که در این زمینه استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه‌ای تاکید کرد: مبلغ اعتبار مصوب برای تهیه طرح هادی و بازنگری در سال جاری از منابع ملی پنج میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای ۱۴ روستا می‌باشد. 

وی افزود: طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در ۴۰۰ روستا هم انجام می شود و باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در راستای توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم شود.

کد خبر: ۴۷٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha