۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
راه‌های مازندران کشش تردد و جمعیت بالا را ندارد
استاندار مازندران:

راه‌های مازندران کشش تردد و جمعیت بالا را ندارد

ساری - استاندار مازندران گفت: با تکمیل آزادراه تهران شمال، مازندران به قیف تبدیل می شود زیرا راه‌های استان کشش تردد و جمعیت بالا را ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: تکمیل آزادراه تهران - شمال محورهای مواصلاتی منتهی به استان را به حالت قیف تبدیل می کند زیرا این مسیرها گنجایش جمعیت زیاد را ندارند.

وی بر لزوم توسعه محورهای ارتباطی غرب مازندران تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم نسبت به ایجاد جاده ساحلی و یا کنارگذار مناسب اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسدود و یک‌طرفه شدن جاده کندوان در روزهای پایانی هفته و تعطیلات، مشکلات زیادی را برای اهالی بومی ایجاد می کند و لازم است به حوزه راه‌ها توجه شود.

استاندار مازندران، پسماند را دغدغه جدی در استان برشمرد و گفت: اولین نیروگاه زباله سوز کشور ماه آینده در نوشهر افتتاح می شود و با راه اندازی ان بخشی از مشکلات در منطقه حل می شود.

حسین زادگان، تکمیل زباله سوز در ساری و تنکابن و بهشهر را از جمله نیازها عنوان کرد و گفت:امیدواریم با همراهی دولت این پروژه ها را زودتر به سرانجام رسانیم.

استاندار مازندران، اخذ عوارض از کالاهای آلاینده و تخصیص منابع آن به حوزه پسماند را سبب سرعت بخشیدن به پروژه های این بخش دانست و گفت: یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار در این بخش تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به راه اندازی خط تولید صنایع چوب و کاغذ،پرداخت و وصول مطالبات این کارخانه را مسئله مهم و اساسی دانست و خواستار حمایت دولت برای وصول آن شد.

کد خبر: ۴٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha