۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
 پایانه صادرات محصولات شیلاتی مازندران ۶۰ درصد پیشرفت دارد
معاون استاندار مازندران:

پایانه صادرات محصولات شیلاتی مازندران ۶۰ درصد پیشرفت دارد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:پایانه صادراتی محصولات شیلاتی استان در جویبار دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت دهه فجر اظهار با بیان اینکه دو پروژه بسته بندی و سورتینگ برنج با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار و کارخانه هیدروپونیک با ۳۳ میلیارد تومان پروژه امروز با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری افتتاح شد، گفت: در دهه فجر بالغ بر ۸۸۶ پروژه اقتصادی و تولیدی با اعتبار هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان افتتاح شد که ۷۲ طرح تولیدی و اقتصادی است.

وی اعتبار طرح‌های تولیدی و اقتصادی را ۸۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: چهار پایانه صادراتی در دست ساخت بوده که پایانه برنج و مرکز لجستیک محصولات کشاورزی از جمله آن است.

خیریان پور گفت: پایانه محصولات شیلاتی استان دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پایانه صادراتی گل و گیاه از دیگر طرح‌ها است و با تکمیل آن دغدغه تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه سالانه بیش از هفت میلیون انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود، گفت: راه اندازی پایانه‌ها به توسعه صادرات کمک می‌کند.

کد خبر: ۴٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha