۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
اراضی صنعتی ۱۳ واحد تولیدی راکد در شهرک های مازندران فسخ شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

اراضی صنعتی ۱۳ واحد تولیدی راکد در شهرک های مازندران فسخ شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از فسخ قرارداد ۱۳ زمین واگذار شده به واحدهای تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری و حق بهره برداری در شهرکها و نواحی صنعتی استان، در ششمین جلسه داوری حل اختلاف ۱۳ پرونده و قرارداد واگذاری راکد فسخ شد.

وی اظهار داشت: تمام قراردادهایی که علیرغم تخصیص زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان هیچ گونه ساخت و سازی در زمین تحویلی انجام نداده‌اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند فسخ و خلع ید می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: برخی از قراردادهای واگذاری با توجه به تعهدات خود، در ساخت و ساز پیشرفت قابل توجهی نداشته و به دلایل مختلف، راکد بوده اند بنابراین پرونده آنها نیز جهت تعیین تکلیف، در دستور کار هیئت حل اختلاف و داوری موضوع فصل «و» قرارداد منعقد شده قرار خواهد گرفت.

موسوی با بیان اینکه بدنبال این فسخ قراردادها، آزادسازی و خلع ید انجام خواهد شد اظهار کرد: اراضی آزاد شده، در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت، به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

وی تصریح کرد: در ششمین جلسه داوری و حل اختلاف، در مجموع ۲۳ پرونده بررسی که ۱۳ مورد به فسخ قطعی، هفت قرارداد مورد اعطای مهلت مجدد و سه پرونده نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی و وضعیت پرونده، از دستور کار داوری خارج شدند.

کد خبر: ۴۶٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha