۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
۱۰ طرح بزرگ اقتصادی توسط بنیاد برکت در مازندران اجرا می‌شود
استاندار مازندران:

۱۰ طرح بزرگ اقتصادی توسط بنیاد برکت در مازندران اجرا می‌شود

ساری - استاندار مازندران گفت: ۱۰ طرح بزرگ اقتصادی با همکاری بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر پنجشنبه در نشست با کارآفرینان مازندران از آزادسازی ۸۵ درصد از نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: این طرح یکی از مهمترین برنامه های دولت است و باید استفاده همگان را از دریا آسان کنیم.

وی با اشاره به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران گفت: استان در راستای اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، پایلوت کشوری بوده و طرح جامع آن تهیه شده است.

استاندار مازندران همچنین با تاکید براینکه نباید سرمایه گذاران در زمینه دریافت مجوزهای سرمایه گذاری، گرفتار موانع اداری و غیرضرور شوند، خواهان گسترش فعالیت های اقتصادی در حوزه دریا و ساحل شد و گفت: حدود ۱۶۰ نقطه از نوار ساحلی استان برای ایجاد اسکله های تفریحی و توریستی آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی همچنین توسعه فعالیت شیلاتی و پرورش ماهیان در قفس در دریا را ضروری خواند و گفت: در این راستا نیز از هرنوع سرمایه گذاری حمایت می کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به تشکیل هلدینگ ثروت آفرینی در استان گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان از سهام بخش خصوصی در این هلدینگ تامین شده و مابقی آورده نیز توسط بانک تامین می شود.

حسین زادگان، سرمایه هلدینگ ثروت آفرینی را یک هزار میلیارد تومان اعلام و کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات را محور اصلی آن ذکر کرد و گفت:۱۰ طرح بزرگ اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان اجرا می شود.

وی احیای واحدهای راکد را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: تاکنون ۱۰۰ واحد تولیدی احیا شده و ۱۲۵ واحد تحت تملک بانکی نیز خارج شدند.

کد خبر: ۴٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha