۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
 نتوانستیم برای بودجه قیر با دولت تفاهم کنیم
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

نتوانستیم برای بودجه قیر با دولت تفاهم کنیم

قائمشهر- عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه دولت برای پروژه های مجلس اعتبار ندارد، گفت: هنوز نتوانستیم برای بودجه قیر با دولت تفاهم کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید شمس الدین حسینی شنبه شب در نشست مجمع نمایندگان مازندران در سالن ارشاد قائمشهر با بیان اینکه متاسفانه دولت پروژه ها را تعطیل کرده و برای طرح های مجلس عنوان می کند که بودجه ندارد، اظهار داشت: چگونه دولت برای طرح های خود به راحتی اعتبار تهیه می کند.

وی با بیان اینکه تا امروز نتوانستیم با دولت برای بودجه قیر تفاهم کنیم، یادآور شد: با این روند کار با دولت بسیار مشکل است.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با بیان اینکه باید شرایط جنگ اقتصادی را درک کنیم و عملکرد جهادی داشته باشیم، کشاورزی را از مزیت های مهم اقتصادی در استان بیان کرد.

وی افزود: متاسفانه به رغم اینکه مازندران ۲۰ درصد ظرفیت کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده اما نتوانستیم از همه ظرفیت های این بخش استفاده کنیم.

نیازمند طرح نجات اقتصادی هستیم
همچنین مهدی سعادی دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران نیز با بیان اینکه نمایندگان شبانه روزی در تلاش هستند، افزود: برای پیشبرد امور منتظر دولت بعد نیستیم و کشور برای توسعه نیازمند یک طرح نجات اقتصادی است.

وی راه اندازی سامانه برنج را برای حمایت از محصول استراتژیک ضروری دانست و خواستار تحقق این مسئله شد.

کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر نیز معیشت مردم را اولویت اصلی دانست و گفت: مجلس در این راستا تفاهمنامه هایی نظیر حذف روادید با کشورهای حاشیه خزر و تفاهمنامه حمل کالا و مسافر را جمله تفاهم های مهم اقتصادی مجلس بیان کرد.

کد خبر: ۴۶٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha