۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
پیامد مخرب افزایش قیمت بلیط هواپیما در انتظار ایرلاین‌ها/ دولت قیمت‌ها را اصلاح کند
عضو کمیسیون عمران مجلس:

پیامد مخرب افزایش قیمت بلیط هواپیما در انتظار ایرلاین‌ها/ دولت قیمت‌ها را اصلاح کند

فیروزی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما آثار زیان باری را برای صنعت هوانوردی کشور به دنبال خواهد داشت، زیرا با افزایش قیمت ها و به تبع آن کاهش مسافرت های هوایی، درآمد ایرلاین ها نیز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت الله فیروزی پوربادی، با اشاره به افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی، گفت: انجمن شرکت های هواپیمایی به عنوان انجمن صنفی این حوزه اقدام به صدور نرخ‌نامه جدید پروازهای هوایی کرده و در این رابطه وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور دخالتی نداشته اند.

افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما تأثیر گسترده ای در کاهش میزان مسافرت های هوایی خواهد داشت
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما تأثیر گسترده ای در کاهش میزان مسافرت های هوایی خواهد داشت، افزود: درست است که بخشی از هزینه های حوزه حمل و نقل هوایی با ارز مرتبط است، اما افزایش قیمت ها نباید به گونه ای باشد که موجب عدم استقبال مردم از استفاده از هواپیما شود.

آثار منفی افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما در انتظار ایرلاین ها
وی ادامه داد: افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما آثار زیان باری را برای صنعت هوانوردی کشور به دنبال خواهد داشت، زیرا با افزایش قیمت ها و به تبع آن کاهش مسافرت های هوایی، درآمد ایرلاین ها نیز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

لزوم ورود دولت به موضوع قیمت بلیط پروازهای هوایی
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بر لزوم ورود دولت و وزارت راه و شهرسازی به موضوع قیمت بلیط پروازهای هوایی تأکید کرد و گفت: وزارتخانه باید با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور، بهترین تصمیم را درباره قیمت بلیط هواپیماها اتخاذ کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حال اگر شرکت های هواپیمایی به دلیل تحریم ها و شیوع بیماری کرونا برای تأمین قطعات و تجهیزات و تداوم فعالیت دچار مشکل هستند، دولت باید نسبت به ارائه تسهیلات حمایتی اقدام کند.

کد خبر: ۴۶٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha