۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
۸۵ پروژه بخش کشاورزی در مازندران افتتاح شد
با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری؛

۸۵ پروژه بخش کشاورزی در مازندران افتتاح شد

آمل - ۸۵ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ۸۵ پروژه بخش کشاورزی پیش از ظهر پنجشنبه همزمان با دهه فجر با حضور محممود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در مازندران افتتاح شد.

عزیزالله شهید فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افتتاح همزمان ۸۵ پروژه بخش کشاورزی گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه در حوزه آب و خاک، ۱۰ طرح صنایع، ۱۰ طرح منابع طبیعی، هشت طرح شیلاتی است.

وی افزود: همچنین چهار طرح در حوزه تولیدات گیاهی، ۱۱ پروزه دامی و دو طرح ترویجی است که امروز به صورت متمرکز توسط رئیس دفتر رئیس جمهوری افتتاح شده است.

شهیدی فر یادآور شد: برای اجرای پروژه های شاخص کشاورزی در مازندران بیش از ۸۳ میلیارد تومان هزینه شد و این طرح‌ها برای حدود ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

وی شمار اشغال غیرمستقیم ایجاد شده را پنج هزار نفر دانست و با بیان اینکه یکی از طرح ها، گلخانه فوق مدرن هیدروپونیک گل آنتوریوم است، افزود: در این واحد سالانه دو میلیون شاخه گل بریده صادراتی تولید می شود و برای ساخت و تجهیز آن ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با عنوان اینکه آب مصرفی گلخانه فوق مدرن از محل ذخیره باران است، گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع ساخته شده است.

کد خبر: ۴٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha