۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراغه دفتر افتتاح می‌کند
مدیر امور بازرگانی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی ایران:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراغه دفتر افتتاح می‌کند

تبریز- عضو هیات مدیره و مدیر امور بازرگانی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کشتیرانی کشور در صدد است ایجاد دفتر در تبریز و مراغه به منظور هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان در قالب حمل و نقل ترکیبی است.

به گزارش بازار، کاپیتان داود تفتی دیشب در جمع اعضای کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر دو مولفه زمان و هزینه در تجارت خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد و توسعه حمل و نقل ترکیبی (جاده ای، ریلی و دریایی) مدیریت زمان و هزینه در تجارت بین المللی است تا توان رقابت پذیری شرکت های ایرانی با سایر شرکت های منطقه ای و جهانی و توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور فراهم شود.

رضا کامی دبیر هیات رئیسه و رییس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و ترانزیت اتاق تبریز هم با اشاره به ظرفیت حمل و نقل بین المللی تبریز با توجه به موقعیت استراتراتژیک استان آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد: با تقویت همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی (جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی) با کشورهای همسایه از ظرفیت های بالقوه استان بهره برداری مناسبی به عمل آید.

در ادامه جلسه اعضای حاضر نکته نظرات خود را در خصوص نحوه ایجاد و تقویت حمل و نقل ترکیبی در شرایط سخت اقتصادی را مطرح کردند.

کد خبر: ۴٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد توکلی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      0 0
      سلام وقت بخیر.میخواستم در رابطه با طرح یا ایده برای کشتی یا ناوهای بزرگ که داشتم بپرسم آیا ارگانی یا قسمتی دارین تو تبریز که بتونیم باهاشون همکاری کنیم تا ایده ها رو به عمل برسونیم قبل از اینکه به دست چینی ها بیوفته هرگونه امتیازش.از تبریز.ممنون