۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
اولویت ما آرامش بازار است و باید مدیریت بازار را به خود اصناف سپرد
نماینده وزیر صمت در اصناف کشور:

اولویت ما آرامش بازار است و باید مدیریت بازار را به خود اصناف سپرد

درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: آیا اصناف، فرزند ناتنی دولت شده است؟ تعداد واحدهای صنفی را ضرب در تعداد کارگران و خانواده های ایشان کنیم، ۳۰ میلیون نفر داریم که در رفع هر مسئله ای که برای کشور پیش می آید، پای کار هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو عیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران در نشست وزیر صمت با هیئت رئیسه اتاق های اصناف ایران و تهران گفت: من در چهار دوره نماینده چهار وزیر بوده ام. این هیئت رئیسه که امروز اینجا هستند بسیار توانمند و با اعتماد به ایشان و واگذاری اختیارات میتوان اقدامات سازنده بسیاری انجام داد و اگر خود اصناف نتوانند کاری انجام دهند، دولت هم نمی تواند. بسیاری از حرف ها زده شده اما عملی نشده است، باید مدیریت بازار را به خود اصناف سپرد.

ابراهیم درستی گفت: اولویت ما آرامش بازار است و در این باره هر کاری که لازم بوده تا امروز انجام داده ایم و خواهیم داد. اما در مقابل دولت حمایت درستی از اصناف نداشته و تسهیلاتی که در اختیار آن ها قرار داد مناسب نبود. سوال من این است که آیا اصناف، فرزند ناتنی دولت شده است؟ تعداد واحدهای صنفی را ضرب در تعداد کارگران و خانواده های ایشان کنیم، ۳۰ میلیون نفر داریم که در رفع هر مسئله ای که برای کشور پیش می آید، پای کار هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

درستی با اشاره بر نقش اصناف در دوران شیوع کرونا در کشور گفت: اصناف از روزهای اول شیوع کرونا مشغول خدمت رسانی به هموطنان بوده اند و نگذاشتند هیچ قفسه ای خالی باشد و در توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم به بهترین نحو عمل نموده اند و انصاف نیست نه تنها هیچ حمایتی از اصناف نگردد، بلکه از سوی برخی مسئولان دولتی مورد کم لطفی قرار گیرند.

کد خبر: ۴۶٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha