۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
صنوف پر خطر استان سمنان تعطیل می شوند
با هدف مقابله با کرونا؛

صنوف پر خطر استان سمنان تعطیل می شوند

سمنان- استاندار سمنان از اعمال محدودیت های با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: صنوف پر خطر برای مردم در سمنان تعطیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه برخی محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان از تاریخ نوزدهم تا بیست و پنجم مهرماه ۹۹ اعمال خواهد شد، بیان کرد: بر این اساس برخی صنوف پرخطر تعطیل خواهند شد. 

وی خواتسار همکاری اصناف با این طرح محدودیت های کرونایی شد و افزود: فعالیت اصنافی که به اطلاع اتاق اصناف، اتحادیه ها و مردم می رسد، در ایام اعمال محدودیت کرونایی در سطح استان سمنان، ممنوع خواهد بود و لذا با متخلفان برخورد می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم نیز باید در این طرح اعمال محدودیت ها با مسئولان همراهی کنند، بیان کرد: استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، مساجد و مصلی‌ها و همچنین موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی مشمول تعطیلی و محدودیت خواهند شد.

آشناگر از اعمال محدودیت برای کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده در سطح استان سمنان خبر داد.

کد خبر: ۴۶٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha