۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
توجه به منافع بخش خصوصی در دستگاه‌های دولتی قم نهادینه شود
استاندار قم:

توجه به منافع بخش خصوصی در دستگاه‌های دولتی قم نهادینه شود

سرمست، استاندار قم بابیان اینکه مدیران دولتی باید خودشان را در موقعیت بخش خصوصی قرار بدهند گفت: توجه به منافع بخش خصوصی باید در دستگاه‌های دولتی نهادینه شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در تقابل بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، حامی صنعتگران هستیم، افزود: از متخلفین هیچ حمایتی نخواهیم کرد.

وی خط قرمز مدیریت استان قم را تخلف در اجرای قوانین دانست و گفت: همه مسئولان باید در مسیر اجرای قانون گام بردارند؛ با این‌حال در راستای بهره‌گیری از اختیارات قانونی برای کمک به بخش خصوصی تلاش کنند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا و تأثیرپذیری فضای اقتصاد از آن، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی را یک اقدام راهگشا در شرایط جدید دانست و گفت: ارائه توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف با استفاده از بستر فضای مجازی در دستور کار متولیان قرار بگیرد.

وی توسعه صادرات با بهره‌گیری از بسترهای الکترونیکی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به مدد انقلاب رسانه‌های جمعی و فضای ارتباطات می‌توانیم کانال ارتباطی برای ارتباط با مشتریان در اقصی نقاط عالم داشته باشیم.

سرمست شبکه تلویزیونی ایران کالا را نیز یک ظرفیت مهم برای معرفی محصولات، کارآفرینان و چهره‌های برتر استان دانست و گفت: باید با ایجاد یک کانال ارتباطی بین بخش خصوصی و رسانه ملی از این ظرفیت مهم برای توسعه اقتصادی استان بهره گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مسئولان استان با وزیر نیرو، بر پیگیری مصوبات این جلسه توسط مسئولان استانی تأکید کرد و گفت: در صورت جمع‌بندی مشکلات در سایر حوزه‌ها، مدیریت استان آماده است تا با مسئولان ملی جلسات هماهنگی جهت رفع آن‌ها برگزار کند.

سرمست ادامه داد: در نشست با وزیر نیرو، مصوب شد برای بحث تامین برق شهرک‌های صنعتی جدید استان، الگوی شهرک صنعتی شکوهیه پیاده‌سازی که باید در بودجه سال جاری به این مهم توجه شود.

استاندار قم همچنین بابیان اینکه در بخش صنعت موفقیت‌های خوبی حاصل ‌شده است، بیان کرد: با این وجود در حوزه معادن از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده ‌نشده است.

وی با اشاره به دیدار بدون واسطه خود با صنعتگران و تولیدکنندگان استان، گفت: در این دیدارها اهتمام مسئولان در پیگیری مصوبات جلسات و بازدیدهای میدانی توسط مدیریت استان مورد ارزیابی مستقیم قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۴۶٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha