۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم آذربایجان شرقی
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی خبر داد

توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم آذربایجان شرقی

تبریز- سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: با اجرای مرحله جدید پویش ملی "مشق احسان" ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق کم‌برخوردار استان ارسال شد.

به گزارش بازار، مصباح ربانی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی پویشی را در آستانه بازگشایی مدارس بنام  "مشق احسان" آغاز کرده بود که در ادامه این عمل خیربا همکاری گروه های جهادی و موسسات خیریه در استان آذربایجان شرقی به ارسال ۱۵ هزار بسته ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه هدف اجرای این پویش محرومیت زدایی و کمک به تحصیل دانش آموزان است، افزود: این بسته ها  هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل کیف وبسته های نوشت افزار ازجمله دفتر، مداد، خودکار و جعبه مدادرنگی می باشد که بین سه گروه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم این مناطق اهدا می شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: گروه های جهادی پیشتر اقدام به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت کرده بود و این بسته ها با حفظ کرامت  افراد به آنها تحویل می شود.

کد خبر: ۴۶٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha