۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۴۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۴۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از شناسنامه‌دار کردن ۱۵ هزار زنجانی در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: تا به امروز در این زمینه بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات چهار درصد ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جهش تولید توسعه مشاغل خانگی در دستور کار اداره کل تعاون زنجان است، گفت: در سالجاری تسهیلات خوبی به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

وی از شناسنامه‌دار کردن ۱۵ هزار زنجانی در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و اظهار داشت: تا به امروز در این زمینه بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات چهار درصد ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در راستای توسعه مشاغل خانگی، سال گذشته طرح ملی مشاغل خانگی در ۹ استان به صورت پایلوت به اجرا گذاشته شد که امسال در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

یوسفی تاکید کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و ۱۲ گام به اجرا گذاشته می شود و در این میان باید نسبت به توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده در این عرصه به بازار اقدام لازم را داشت.

وی با بیان اینکه از شهریور ماه سالجاری طرح توسعه مشاغل خانگی در زنجان آغاز شده است، افزود: ثبت نام متقاضیان تا اواسط آبان ماه تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت، افزایش رفاه خانواده‌ها است. 

یوسفی ابراز کرد: بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش دستباف و کشاورزی است و با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود.

کد خبر: ۴۶٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha