۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۸۹ درصد از روستاهای  زنجان از نعمت گاز بهره مندند
استاندار زنجان:

۸۹ درصد از روستاهای زنجان از نعمت گاز بهره مندند

زنجان- استاندار زنجان گفت: در حاضر بیش از ۸۹ درصد از روستاهای استان زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند و پوشش اینترنت هم در روستا ها تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان به ۱۵ مهرماه، روز ملی روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: روستاییان در دوران انقلاب و بعد از آن یار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی اظهار کرد: در ۴۲ سال گذشته اقدامات و خدمات خوبی در روستاها انجام شده  و  در حال حاضر بیش از ۸۹ درصد از روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند و پوشش اینترنت هم در روستا ها تقویت می شود. 

استاندار زنجان، به تدوین منظومه روستایی برای تمام روستاهای استان و ابلاغ آن به شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این منظومه‌ها شامل سند اشتغال و سند توسعه روستایی است و منظومه توسعه روستایی برای ۷۱۲ روستای زنجان تهیه می شود. 

حقیقی تاکید کرد: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

استاندار زنجان گفت: از سال ۹۷ تاکنون واحد تولیدی تعطیل نشده و  طی سال گذشته ۱۱ واحد تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشتند و هفت واحد تولیدی با بیش از سه هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان رتبه اول کارگروه تسهیل و رفع موانع کشور را دارد، گفت: زنجان در سرمایه گذاری خارجی رتبه اول را دارد.

کد خبر: ۴۶٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha