۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
حجم سرمایه گذاری گردشگری استان زنجان  ۶۱۰ میلیارد ریال است
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد:

حجم سرمایه گذاری گردشگری استان زنجان ۶۱۰ میلیارد ریال است

زنجان - مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان حجم سرمایه گذاری گردشگری استان زنجان در ۱۰ماهه امسال را بیش از ۶۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این حجم سرمایه گذاری تا پایان سال به هزار میلیارد ریال می رسد.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار،از وجو ۵۷ مسیر گردشگری در زنجان خبر داد و گفت: هفت مسیر گردشگری دیگر استان‌های هدف هم تدوین شده است.

وی با بیان اینکه زنجان در سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب خود می کند، اظهار کرد: شناسایی و مستند نگاری مسیرهای گردشگری در سطح منطقه و استان جزو اقدامات مهم میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: تهیه نقشه سرمایه گذاری حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توزیع و تقویت جاذبه های گردشگری، تقویت بخش بازاریابی و تبلیغات،تقویت زیر ساخت های گردشگری در جاذبه های گردشگری و شناسایی بازارهای هدف از اقدامات مهم دیگر از اقدامات دیگر میراث فرهنگی استان در راستای برای تغییر استان از معبر به مقصد گردشگری است.

ارجمند ابراز کرد: در سال استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و قزوین بیشترین گردشگر به استان زنجان هستند.

وی افزود: استان زنجان به لحاظ برخورداری از امنیت رتبه خوبی دارد و بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته  بالاترین امتیاز در مقصد زنجان، مربوط به بخش امنیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، تصریح کرد: توجه به توسعه گردشگری در استان زنجان در توسعه اقتصادی و اشتغال این استان بسیار موثر است.

ارجمند گفت: برای جذب گردشگر باید زیر ساخت های لازم فراهم شود و ارگان های اجرایی همکاری لازم را دشته باشند.

وی حجم سرمایه گذاری گردشگری استان زنجان ۱۰ماهه امسال را بیش از ۶۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این حجم سرمایه گذاری تا پایان سال به هزار میلیارد ریال می رسد.

کد خبر: ۴٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha