۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
گفتمان تولید نیازمند توجه به کالای ایرانی و افزایش ظرفیت‌های اشتغال است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

گفتمان تولید نیازمند توجه به کالای ایرانی و افزایش ظرفیت‌های اشتغال است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه گفتمان تولید، نیازمند توجه به کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان است، ابراز داشت: در راستای تحقق شعار سال باید جهادگونه و با برنامه وارد شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری شامگاه دوشنبه در دیدار با شهردار زنجان در محل دفتر وی گفت: بودجه کل استان زنجان در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی، حدود ۵۵۰ میلیارد تومان است.

وی، به موضوع برون‌سپاری در برخی از دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع در شهرداری‌ها نیز تحت عنوان برون‌سپاری به عینه دیده می‌شود که در مجلس شورای اسلامی برای مقابله با این  موضوع طرحی ارائه شده است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از همه فرصت‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم چون این فرصت همیشه در اختیار ما نیست. 

طاهری گفت: نیاز امروز جامعه این است که با ایجاد فرصت‌های طلایی و نقدینگی که در جامعه وجود دارد، در راستای توسعه همه جانبه استان قدم برداریم. 

وی تصریح کرد:  اقتصاد ایران ظرفیت تحریم پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی قابلیت تحریم شدن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، افزود: گفتمان تولید باید سکه رایج کشور باشد و مسئولان باید بدانند که گفتمان تولیدرا مد نظر قرار دهند. 

طاهری با بیان اینکه گفتمان تولید، نیازمند توجه به کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان است، ابراز داشت: در راستای تحقق شعار سال باید جهادگونه و با  برنامه وارد کار شد. 

وی گفت: «جهش تولید» نیازمند انجام کار عملیاتی است و باید برنامه ریزی لازم انجام شود.

کد خبر: ۴۵٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha