۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
گام مهم سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه مخازن نفتی غرب کارون
استاندار خوزستان مطرح کرد؛

گام مهم سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه مخازن نفتی غرب کارون

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مهمترین اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی و توسعه مخازن نفتی غرب کارون و ۲۸ مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در آئین بهره‌برداری همزمان از ۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور مشتمل بر ۶۰ هزار فرصت شغلی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری همزمان از طرح‌های اشتغالزای اجتماع محور از جمله این همکاری‌ها و خدمات ماندگار ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام (ره) در استان خوزستان است.

شریعتی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در انجام طرح‌های آبرسانی روستایی، ساخت مدرسه و مساجد همکاری‌های نزدیکی با مجموعه مدیریتی استان دارد و منشاء خدمات ماندگار متعددی در خوزستان شده است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مهمترین اقدام این ستاد سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی و توسعه مخازن نفتی غرب کارون و ۲۸ مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب است که به‌ صورت مشارکتی با شرکت پرشین انجام می‌گیرد.

شریعتی عنوان کرد: این ستاد همچنین در طرح‌های صنعتی و کشاورزی مختلفی سرمایه‌گذاری کرده که می‌توان از جمله آن را ساخت کارخانه قند دزفول دانست.

کد خبر: ۴۵٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha