۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
همکاری راه آهن و بنادر افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت راه آهن:

همکاری راه آهن و بنادر افزایش می‌یابد

رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن در دیدار با اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران بر ضرورت همکاری مشترک تاکید کرد.

به گزارش بازار، در نشست مشترک سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن با اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران که به منظور همکاری و سرمایه گذاری در بخش لجستیک و صنعت حمل و نقل ریلی کشور برگزار شد، رسولی با اشاره به رویکرد جدید شرکت راه آهن مبنی بر شتاب در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور، به تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده از سوی مرکز جهادی پیشرفت راه آهن پرداخت و بر آمادگی این شرکت در جذب سرمایه گذار در حوزه لجستیک و ریل کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: اکنون این شرکت بهترین اراضی، تجهیزات و فناوری به روز و همچنین نیروی انسانی متخصص و متعهد را در اختیار دارد و با توجه به رویکرد جدید جهادی این شرکت، آمادگی لازم برای همکاری و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی وجود دارد.

در این نشست همچنین، محمد صادق کاوه، رئیس انجمن بنادر خصوصی ایران نیز ضمن استقبال از فرصت همکاری به دست آمده، از اهتمام اعضای این انجمن به منظور سرمایه گذاری در بخش لجستیک و حمل و نقل ریلی کشور خبر داد و خواستار برنامه‌ای عملیاتی برای اجرایی شدن مصوبات شد.

در این نشست، مقرر شد کمیته‌ای مشترک به منظور تدوین نقشه راه با حضور نمایندگان شرکت راه آهن و انجمن بنادر خصوصی ایران تشکیل شود تا طی آن، برنامه‌های مصوب شده با شتاب و سرعت بیشتری اجرایی شود.

کد خبر: ۴۵٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha