۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
تظاهرات کارکنان شرکت آمازون در کالیفرنیا
به منظور اصلاح قانون مالیاتی انجام شد

تظاهرات کارکنان شرکت آمازون در کالیفرنیا

کارکنان شرکت آمازون در منطقه بورلی هیلز کالیفرنیا برای دریافت حقوق و اصلاح قانون مالیاتی این شرکت تظاهرات کردند.

به گزارش بازار، گزارش‌های منتشر شده حاکی است کارکنان شرکت آمازون در منطقه بورلی هیلز کالیفرنیا برای دریافت حقوق و اصلاح قانون مالیاتی این شرکت در مقابل ساختمان آن تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، این معترضان همچنین "جف بزوس، مالک آمازون -که یک میلیاردر است- را به عدم پرداخت حقوقی عادلانه متهم کردند.
سلسته هوته، Celeste Huete درباره مدیرعامل میلیاردر آمازون گفت: "شما واقعاً باید طمع خود را کم و به مردم کمک کنید.

او همچنین گفت: به کارمندان خود حقوق روزمره شان را پرداخت کنید تا مجبور به دریافت کمک‌های دولتی نباشند.

این اعتراض از حدود ساعت ۱۴ در پارک راجرز مموریال Rogers Memorial در بلوار ۹۶۵۰ Sunset Boulevard آغاز شد و شرکت کنندگان تا ناحیه آنجلو درایو راهپیمایی کردند.

این تجمع توسط گروه مجمع کارگران ضروری و به رهبری کریس اسمالز کارمند سابق آمازون در نیویورک سازمان دهی شد که در ماه مارس پس از کمک به سازماندهی یک راهپیمایی در استاتن آیلند به علت نگرانی‌های ناشی از از ویروس کرونا، اخراج شد.

شرکت کنندگان در تظاهرات روز یکشنبه در بورلی هیلز چندین خواسته مشترک داشتند، از جمله شفافیت بیشتر شرکت آمازون در مورد بیماری همه گیر ویروس کرونا، اقدامات سختگیرانه پیشگیرانه، افزایش خطر برای کارمندان، مراقبت رایگان از کودکان رایگان، مراقبت‌های بهداشتی رایگان و دیگر مطالبات مشابه.

در بیانیه مجمع کارگران ضروری آمده است: ما از جف بزوس و بقیه میلیاردرها می‌خواهیم تا سهم عادلانه خود را در ارتباط با بحران آب و هوایی پرداخت کنند.

کد خبر: ۴۵٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha