۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
معیشت مردم از اولویت‌های مجلس است/ پیگیری طرح تأمین کالاهای اساسی
نماینده مردم دشتستان:

معیشت مردم از اولویت‌های مجلس است/ پیگیری طرح تأمین کالاهای اساسی

بوشهر- رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح تأمین کالای اساسی در مجلس خبر داد و گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت‌های مجلس است.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مسئله معیشت یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است و مجلس نیز در راستای پاسخ به این دغدغه بسیار مهم تلاش زیادی را داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی اقلام وظیفه و مسئولیت دولت است ولی مجلس هم به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای آنها است.

وی با تشریح طرح تأمین کالای اساسی اظهار داشت: این طرح ناظر به مشکلات مردم که ناشی از ضعف دستگاه‌های اجرایی در تأمین نیازهای مردم است دنبال می‌شود که امیدواریم با تصویب نهایی مجلس و تأیید شورای نگهبان به زودی اجرایی شود.

رضایی ادامه داد: در قالب این طرح، ماهانه سهمیه هر خانوار به آنها تعلق خواهد گرفت که سهمیه اقشار کم‌درآمد دو برابر دیگران خواهد بود و خانواده‌های مرفه هم سهمیه‌ای نخواهند داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأمین امنیت غذایی خانوارها را از مهمترین اهداف اجرای طرح تأمین کالای اساسی دانست و افزود: افزایش روزافزون قیمت‌ها باعث فشار به مردم شده است که اجرای این طرح‌ها تا حدودی مشکلات مردم را حل می‌کند.

وی با اشاره به برخی جوسازی علیه مجلس بیان کرد: برخی افراد عنوان می‌کنند که چرا در این مجلس کاری برای مردم صورت نگرفته است؛ کار مجلس یک روزه و یک شبه و یک ماهه نیست و طراحی و تصویب و تأیید قوانین ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا به مرحله اجرا برسد.

کد خبر: ۴۵٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha