۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
برگزاری سومین مرحله قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

برگزاری سومین مرحله قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

مراسم قرعه‌کشی پیش فروش ۶ محصول گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در این شرکت برگزار شد.

به گزارش بازار، این قرعه کشی بین متقاضیان خرید ۶ محصول گروه خودرو سازی سایپا است که برای این محصولات، روز چهارشنبه ۹ مهر با موعد تحویل تیر تا شهریور سال آینده ثبت نام کرده اند.

در این طرح ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوئیک R و کوئیک R تریم قرمز با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال پیش فروش شدند.

در این مرحله، ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر واجد شرایط بوده اند و ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو بر اساس قرعه کشی بین نفرات منتخب در تابستان سال ۱۴۰۰ (تیر، مرداد و شهریور سال آینده)، توزیع خواهد شد.

اسامی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از منتخبان و ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر رزرو بعد از تایید دستگاه‌های نظارتی فردا ساعت ۱۲ در پایگاه اینترنتی گروه خودروسازی سایپا منتشر خواهد شد ضمن اینکه برای نفرات منتخب، پیامک تایید نیز ارسال می‌گردد.

نفرات منتخب ۷۲ ساعت فرصت دارند نسبت به نهایی کردن ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند و در صورت تکمیل نکردن وجه، نفرات رزرو، جایگزین خواهند شد.

در این مرحله تیبا ۲ بیشترین متقاضی را داشته و ۵۷ هزار و ۴۳۸ نفر برای ۱۵۰۰ تیبا ۲ ثبت نام کرده اند که از هر ۳۸ نفر، یک نفر خودرو تحویل می‌گیرد.

همچنین وانت ۱۵۱ کمترین متقاضی را داشته و ۹ هزار و ۴۴۶ نفر برای دریافت ۲۵۰۰ خودرو ثبت نام کرده اند و از هر ۴ نفر یک نفر شانس انتخاب خواهد داشت.

برای تیبا، ۲۸ هزار و ۹۸۱ نفر، برای ساینا ۵۵ هزار و ۴۱۰ نفر، برای کوئیک آر ۴۵ هزار و ۳۳۱ نفر و برای کوئیک آر با تریم قرمز ۳۱ هزار و ۸۸۱ نفر ثبت نام کرده اند.

در این مرحله همچنین ۲۵۰۰ سایپا ۱۵۱، شش هزار تیبا، ۱۵۰۰ تیبا ۲، سه هزار و ۵۰۰ ساینا، ۵۰۰ کوئیک آر و همچنین ۵۰۰ کوئیک آر با تریم قرمز و در مجموع ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو بین متقاضیان عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۴۵٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha