۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
افتتاح سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم

افتتاح سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم

قشم- سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور معاون عمرانی و فنی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و شماری از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گزارش بازار از جزیره قشم، ۴۰ شرکت تخصصی در حوزه صنعت  ساختمان از استان های تهران، شیراز، اصفهان، یزد، کرمان، مشهد، لرستان، هرمزگان و قشم در این نمایشگاه حضور دارند.

درب های اتوماتیک، کاشی و سرامیک، تابلوهای برق صنعتی، سازه های فلزی، موتور و وسایل آسانسور، اسکت فلزی مخازن و پل های هوایی، آجر سفال، قطعات بتنی، لوله و اتصالات UPVC، گرانیت، سیم و کابل، شیرآلات و درب و پنجره بخشی از صنایع وابسته به ساختمان است که در این نماشگاه عرضه شده است.

در بخشی از غرفه های این نمایشگاه نیز دوربین های مدار بسته، درب های ضد آب ABD – HDF، کلید و پریز، پرایمر، سیستم های گرمایشی، چمن مصنویی، تیرچه و چارچوب های ضد پوسیدگی به نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است؛ سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته به همت شرکت نمایشگاه ها و همایش های هفتواد با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم از امروز سه شنبه ۱۵ تا جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم دایر است.

کد خبر: ۴٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha