۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن ویژه محرومان در زنجان اختصاص یافت
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن ویژه محرومان در زنجان اختصاص یافت

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان خبر داد و گفت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار،از احداث دو هزار واحد مسکونی محرومان در زنجان خبر داد و گفت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

وی اظهار کرد: بابت ساخت این واحدهای مسکونی هزینه‌ای از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود و تنها هدف دولت، مسکن‌دار کردن خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است، گفت: در کمتر از یک سال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. 

خواجه ای به احداث و تعمیر دو هزار و ۹۵۸ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده ناشی از حوادث سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۹۴۳ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات احداثی و هزارو ۴۵۰ فقره تسهیلات تعمیری به متقاضیان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی افزود: روند احداث و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل دراستان خوب است.

کد خبر: ۴۵٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha