۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
سمینار آموزشی فرصت‌های تجاری با کشورهای اتحادیه اوراسیا در آبادان برگزار شد
با حضور فعالان بازرگانی و اقتصادی؛

سمینار آموزشی فرصت‌های تجاری با کشورهای اتحادیه اوراسیا در آبادان برگزار شد

آبادان - سمینار آموزشی فرصت‌های تجاری با کشورهای اتحادیه اوراسیا به میزبانی اتاق بازرگانی آبادان و با حضور فعالان اقتصادی و بازرگانی در بخش ها و قسمت های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سمینار آموزشی فرصت های تجاری با کشور های اتحادیه اوراسیا ظهر چهارشنبه با حضور فعالان و تجاری و با هدف بررسی راه های تعاملات تجاری و اقتصادی در بستر بین المللی به میزبانی مرکز آموزش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

امیر محمودزاده مدرس این دوره آموزش و مدیرعامل هلدینگ آرمین افق ایرانیان در این سمینار ضمن اشاره به فرصت های تجاری و ضرورت شناسایی و احصاء نیاز بازار در مناطقی مانند کشور های اوراسیا، گفت: باید این سوال را پاسخ داد که ایران می تواند چه نیازی را از بازار های منطقه ای مانند اوراسیا برطرف کند و لذا این امر محوری برای شناسایی راه های تعاملات تجاری قرار خواهد گرفت. 

وی همچنین به داشته ها و ظرفیت های اقتصادی و تجاری و همچنین تولیدی ایران اسلامی و به خصوص مناطق ویژه نیز اشاره کرد.

گفتنی است اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ۲۰۱۴ میلادی تشکیل و کشورهای روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و بلاروس در آن عضویت دارند.

این اتحادیه در حقیقت متعلق به کشورهایی است که در منطقه شمال و مرکز آسیا و شرق اروپا واقع شده‌اند. بهبود توسعه پایدار و ارتقای کیفیت سطح زندگی کشورهای عضو، اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری اتحادیه اقتصادی اوراسیا بوده است.

کد خبر: ۴٬۵۶۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha