۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
بودجه‌ سال آینده وزارت ورزش باید ۳ برابر شود
معاون وزیر ورزش و جوانان:

بودجه‌ سال آینده وزارت ورزش باید ۳ برابر شود

فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در خواست سه برابر شدن اعتبارات حوزه ورزش در سال ۱۴۰۰ را از رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ژاله فرامرزیان، گفت: مدیریت مجموعه منابع ورزش کار سختی است. ۱۰۰ درصد اعتبار امروز ما، معادل با ۲۰ درصد اعتبار سال گذشته است. امیدوارم ۱۰۰ درصد پولمان پرداخت شود تا بیشتر از این شرمنده روسای فدراسیون‌ها نشویم.

او ادامه داد: چالش دیگر ورزش مواجه با ویروس کرونا است. مکان‌های ورزشی را براساس قانون اجاره دادیم و از این راه درآمدزایی کردیم و عواید آن را به به استان‌ها می‌فرستادیم. سال گذشته ۷۳ میلیارد درآمد داشتیم و در سال جاری فقط ۸ میلیارد پول داریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:. متاسفانه با وجود این که قرار بود ۴۲ درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم، فقط ۲۱ درصد تخصیص داده شده است. بقیه پول را برای شهرستان‌ها فرستاده ایم تا صرف نگهداری از مکان هایشان کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد ما برای اعتبارات حوزه ورزش ۹۰۰ میلیارد بود اما حدود ۴۰۰ میلیارد تصویب شد.

فرامرزیان گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ با توجه به تورم و افزایش قیمت ها، باید ۳ برابر شودتا بتوانیم تمامی هزینه های مربوط به اعزامها را پرداخت کنبم.

وی همچنین گفت: در سال گذشته ۸۵ درصد اعتبارات تخصیص‌ داده شد اما در همان سال حدود ۸۲ میلیارد برای پاداش قهرمانان در جاکارتا هزینه کردیم.

کد خبر: ۴۵٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha