۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
طرح‌های افتتاح شده دهه فجر استان سمنان ۹۰۰ شغل در حوزه صنعت ایجاد کردند
معاون استاندار سمنان:

طرح‌های افتتاح شده دهه فجر استان سمنان ۹۰۰ شغل در حوزه صنعت ایجاد کردند

سمنان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: یکی از اهداف افتتاح طرح‌ها در دهه فجر اشتغال زایی است که در این زمینه شاهد ایجاد ۸۹۱ شغل فقط در حوزه طرح های صنعتی استان بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری بازار، حشمت الله عسگری ضمن بیان اینکه در راستای افتتاح پروژه های دهه فجر همواره اشتغال زایی این طرح ها نیز مد نظر استانداری سمنان بوده است، بیان کرد: یکی از اهداف تعیین شده برای طرح های دهه فجر به خصوص طرح های اقتصادی، اشتغال آنان است که مورد تاکید استانداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مجموع برآوردها نشان می دهد که مجموع طرح های افتتاح شده اقتصادی استان سمنان در دهه فجر بیش از یک هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد کرده اند، بیان کرد: سهم بخش صنعت بیش از دیگر بخش ها مانند کشاورزی و ... بوده است.

اشتغال ۱۴۰ نفر در بخش کشاورزی

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۵ طرح شامل ۵۳ افتتاح و سه کلنگ زنی در زمینه طرح های اقتصادی استان طی ایام الله دهه فجر مطرح شده است، بیان کرد: یک هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد شده توسط این طرح ها نشان می دهد که به طور متوسط هر طرح ۳۰ شغل را ایجاد کرده است.

عسگری بیان کرد: از مجموع ۵۳ طرح اقتصادی آماده بهره‌برداری در دهه فجر، ۳۰ طرح مربوط به جهاد کشاورزی، ۱۰ طرح به گردشگری و صنایع‌دستی، دو طرح مربوط به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و ۱۰ طرح مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است که طرح های صنعتی فقط توانسته اند ۸۹۱ شغل ایجاد کنند که سهم قابل توجهی است.

وی افزود: طرح های کشاورزی توانسته اند برای ۱۴۰ نفر شغل ایجاد کنند که البته با گسترش آن ها می توان اشتغال بیشتری را نیز شاهد بود.

کد خبر: ۴٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha