۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
راه‌اندازی موکب اشتغال محرومان با کمک کمیته امداد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد

راه‌اندازی موکب اشتغال محرومان با کمک کمیته امداد

عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: موکب اشتغال محرومان به نام اباعبدالله (ع) و با استعاره از فرهنگ اربعین شکل می‌گیرد و زمینه‌ای را فراهم می‌کند همه مردم بتوانند به اشتغال محرومان کمک کنند.

به گزراش بازار، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال کمیته امداد گفت: مهم‌ترین اقدامی که صورت گرفته است و با ایام اربعین امام حسینی (رع) هم تناسب دارد، همکاری و مشارکت معاونت اشتغال کمیته امداد در برپایی موکب اشتغال محرومان است.

وی برپایی موکب اشتغال محرومان را یک اقدام مردمی عنوان کرد و افزود: سال گذشته مجموعه‌ای از گروه‌های جهادی و دانش بنیان یک برنامه مردمی را با همین عنوان راه‌اندازی کردند و هدف اصلی این بود که همه ظرفیت‌های مردمی و دستگاهای متولی را برای اشتغال محرومین پای کار بیاورند. در این راستا یک سایت نیز راه‌اندازی شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره سهم کمیته امداد در این طرح توضیح داد و بیان کرد: صندوق نوید کمیته امداد امام خمینی (ره) که صندوق حمایت از طرح‌های دانش بنیان ویژه اشتغال محرومان است از این طرح حمایت کرده و به نوعی سهام دار این طرح شده است. بعضی از دستگاه‌های دیگر مانند بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام نیز از این طرح حمایت می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: این پلتفرم می‌تواند زمینه‌ای باشد هرکسی که قصد دارد به اشتغال محرومان هر نوع کمک ملی و غیر مالی کند، فعالیت کند. از طرف مقابل، دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد، نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و نیازمندی آن ‌ها در حوزه اشتغال را به سایت مذکور معرفی می‌کنند.

عبدالملکی بیان کرد: موکب اشتغال محرومان به نام اباعبدالله (ع) و با استعاره از فرهنگ اربعین شکل می‌گیرد و زمینه‌ای را فراهم می‌کند همه مردم بتوانند به اشتغال محرومان کمک کنند. مسئله اشتغال محرومان و نیازمندان بار بزرگی است که هیچ سازمانی نمی‌تواند به تنهایی این بار بزرگی است و نیازمند کمک همه دستگاه‌ها و مردم در این زمینه است.

کد خبر: ۴۵٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha