۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان برای طرح‌هایی که قابلیت اجرا دارند پرداخت شده است. 

 امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار، به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۱۵۰ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در استان پرداخت شده است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان برای طرح هایی که قابلیت اجرا دارند پرداخت شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان بر لزوم توسعه مشاغل خانگی در استان تاکید کرد و گفت: میراث فرهنگی برای توسعه اشتغال در کار تسهیلات خوبی در سالجاری پرداخت خواهد کرد. 

ارجمند به تعداد کارت‌های شناسایی صادر شده طی شش ماهه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: صدور کارت های شناسایی شده درسالجاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش دارد.

وی ابراز داشت: زنجان در تولید صنایع دستی فلزی جزو استان های برتر کشور است و درتولید چاقو در کشور سرآمد می باشد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، با بیان اینکه ۵۵ رشته صنایع دستی در استان وجود دارد، ابراز داشت: ملیله کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، گلیم بافی و گیوه دوزی از صنایع دستی بومی است. 

ارجمند تصریح کرد: در سال جهش تولید، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برنامه‌های خوبی در دستور کاری خود قرار داده است.

کد خبر: ۴۵٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha