۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
۸۰ میلیارد بودجه حمایتی به پارک‌های علم و فناوری هرمزگان اختصاص یافت
از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

۸۰ میلیارد بودجه حمایتی به پارک‌های علم و فناوری هرمزگان اختصاص یافت

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: ۸۰ میلیارد ریال بودجه حمایتی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پارک‌های علم و فناوری هرمزگان، اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی شامگاه شنبه در دیدار با مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل استانداری با اشاره به پتانسیل های هرمزگان از لحاظ اقتصادی و جاذبه های گردشگری، عنوان کرد: کارهای بزرگی هم در بحث درمان و پزشکی، گردشگری، عمرانی و به طور ویژه صنایع پتروشیمی در هرمزگان انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله نتیجه اقدامات بزرگ در هرمزگان این است که کشور ما در این شرایط تحریم های ظالمانه، از واردات بنزین با تولید بنزین در این استان، بی نیاز شده است.

کامبیز مهدی زاده مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست، گفت: با توجه به نگاهی که دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور همواره در حمایت از پارک‌های علم و فناوری، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتابدهنده ها در طول این سال ها داشته است، با حمایت ایشان مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای پارک علم و فناوری جهت برج هرمز و ۵۰ میلیارد ریال برای حمایت از پارک زیست فناوری خلیج فارس اختصاص یافته است.

مهدی زاده در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و زمین شناسی در این استان به خصوص جزایر هرمز و قشم، اظهار داشت: به زودی با همکاری معاونت و این طرح توسعه، مستندی جهانی از جزایر قشم و هرمز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به تصویر کشیده خواهد شد و این جزایر را به مردم ایران و دنیا بیش از پیش معرفی خواهیم نمود.

کد خبر: ۴۵٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha