۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
۲ پروژه پتروشیمی بوشهر افتتاح می‌شود
تا پایان سال جاری؛

۲ پروژه پتروشیمی بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از افتتاح رسمی دو پروژه صنعتی استان در عرصه پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، سید حسین حسینی در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تا پایان امسال دو مجتمع پتروشیمی در استان با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری افتتاح رسمی و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: تا پایان امسال دو مجتمع پتروشیمی بوشهر و کاوه در استان با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری افتتاح رسمی و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

حسینی مجتمع پتروشیمی متانول کاوه را بزرگ‌ترین واحد تولیدی متانول جهان دانست و تصریح کرد: این واحد که در مدار بهره‌برداری قرار دارد در آن روزانه هفت هزار تن متانول تولید که ضمن تأمین نیاز داخلی به کشورهای گوناگون صادر می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع پتروشیمی بوشهر گفت: این مجتمع که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی است در مرحله راه‌اندازی قرارگرفته که به‌زودی تا پایان سال با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور افتتاح رسمی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح سرویس‌های یوتیلیتی فاز جدید پتروشیمی متانول کاوه خبر داد و خاطرنشان کرد: این واحد جدید که به دست متخصصان داخلی راه‌اندازی شده به‌زودی افتتاح و وارد مدار تولید می‌شود.

کد خبر: ۴٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha