۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
تمام معادن کشور طی ۲ ماه آینده آزاد می‌شوند/ جهش تولید در اولویت
وزیر صمت:

تمام معادن کشور طی ۲ ماه آینده آزاد می‌شوند/ جهش تولید در اولویت

شیراز- وزیر صمت گفت: تمامی معاون کشور طی دو ماه آینده آزاد و ۹۰ درصد اختیارات ‌آن به استان‌ها داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا رزم حسینی صبح جمعه در آئین کلنگ‌زنی طرح توسعه ذوب آهن کوار در اصفهان بیان کرد: یکی از مشکلات استان‌ها از گذشته تاکنون افزایش توان اجرایی در بخش‌های مختلف است که در این راستا طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در وزارت صمت محقق می شود.

وی ادامه داد: در بحث معاون کشور بیش از ۹۰ درصد اختیار به استان‌ها داده می‌شود تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن جذب سرمایه گذار و اشتغال آفرینی کنند.

وزیر صمت یادآور شد: تمامی معادن حبس شده طی دو ماه آینده آزاد خواهد شد و تمامی معادن آزاد شده در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا شاهد کاهش فروش مجوزهای معادن باشیم.

رزم حسینی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه احیای واحدهای راکد و برطرف شدن مشکلات واحدهای اقتصادی از جمله وظایف این وزارتخانه است، عنوان کرد: در حوزه فولاد نیز وزارت خانه در نظر دارد چرخه فولاد را در تمامی استان‌ها تکمیل کند تا شاهد زمینه افزایش ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده باشیم تا زمینه افزایش اشتغال زایی در کشور فراهم شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، جهش تولید است و به دنبال تحقق اهدافی هستیم که وزارتخانه در راستای جهش تولید در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۴۵٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha