۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
اقتصاد ترکیه فلج شده است
روزنامه «جمهوریت»:

اقتصاد ترکیه فلج شده است

روزنامه جمهوریت با اشاره به اینکه دولت ترکیه با طرح حوادث کهنه برای انحراف افکارعمومی تلاش می‌کند نوشت واقعیت این است که اقتصاد ترکیه فلج شده است.

به گزارش بازار، روزنامه جمهوریت (ارگان حزب جمهوریخواه خلق) نوشت انگین اوز کوچ معاون رئیس حرب جمهوریخواه خلق ترکیه درباره برنامه جدید ترکیه بین سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ میلادی گفت: برات آلبایراک وزیر خزانه داری و اقتصاد ترکیه مدعی است برای رشد و توسعه اقتصادی باید تولیدات و صادرات افزایش یابد. این مطلب را شاگرد دبیرستان اقتصاد نیز می‌داند.

دولت ترکیه زنده کردن حوادث کهنه برای پنهان کردن تحولات و واقعیات جدید و انحراف افکارعمومی تلاش می‌کند. واقعیت این است که اقتصاد ترکیه فلج شده است.

انگین اوز کوچ افزود: یکی از دلایل عملیات جنگ روانی دولت، بحران سوریه و مسئله تروریسم است. جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در دیدار خود با روسای سازمان های تروریستی یگان های مدافع خلق و پ ک ک در سوریه گفته است: "ترکیه دیگر در این مناطق عملیات نظامی انجام نخواهد داد. "

آیا نباید این مسئله به عنوان مسئله اصلی کشور مورد بحث و ارزیابی قرار بگیرد؟ هدف جیمزجفری این است که به رهبران سازمان‌های تروریستی گفته است که نباید نگران تشکیل دولت کرد در سوریه باشید و به اقدامات برای تشکیل دولت کردی در سوریه خود ادامه دهید. زیرا ترکیه عملیات جدیدی را در این مناطق آغاز نخواهد کرد. دولت ترکیه تعهدات جیمزجفری برای حمایت از رهبران پ ک ک و یگان‌های مدافع خلق را پنهان کرده و به ادعاهای وی پاسخ نداده است.

کد خبر: ۴۴٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha