۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
شهرک‌های صنعتی قزوین ایمن‌سازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک‌های صنعتی قزوین ایمن‌سازی می‌شود

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با فعالیت تیم‌های تخصصی آسیب شناسی و ارزیابی ریسک به صورت تخصصی شهرک‌های صنعتی قزوین ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا خانپور ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از آتش نشانان فعال در شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به لزوم توجه به مسائل ایمنی در محیط‌های کار اظهار داشت: اگرچه فعالیت صنعتی و اقتصادی در شرایط امروز کشور به یک اولویت جدی تبدیل شده است اما برای داشتن صنعتی پویا نیازمند نیروی انسانی فعال و سالم هستیم از این رو مسئله ایمن سازی در محیط های کاری به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: آسیب شناسی، ارزیابی ریسک و شناخت نقاط حادثه خیز به عنوان راهکارهای تامین امنیت و سلامت نیروی کار و حفاظت از سرمایه های انسانی و مالی به صورت مداوم توسط تیم های حرفه ای در حال اجراست و در تلاشیم تا شهرک های صنعتی استان قزوین با بالاترین ضریب ایمنی به فعالیت خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهم ترین تهدیدهای موجود در محیط های صنعتی مسئله آسیب های موجود در خصوص آتش سوزی است که از این رو توجه به حضور تیم های آتش نشان و دایر کردن ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت جدی پیگیری می شود.

خانپور افزود: در حال حاضر به منظور آمادگی در خصوص حوادث غیر مترقبه ۶۰ واحد صنعتی آسیب زا در استان قزوین شناسایی و هشدارهای لازم به مدیران این واحدها داده شده است.

وی گفت: همچنین هفت ایستگاه آتشنشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین راه اندازی شده و ۱۰ خودروی آتش نشانی در این ایستگاه‌ها در اختیار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت  شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در آینده نزدیک سه  شهرک صنعتی آراسنج، حیدریه و کاسپین نیز صاحب خودروی آتش نشانی می‌شوند.

کد خبر: ۴۴٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha