۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
علی آبادکتول «بچه ماهی قزل آلا» استان های همجوار را تامین می کند
رئیس اداره شیلات علی آباد کتول:

علی آبادکتول «بچه ماهی قزل آلا» استان های همجوار را تامین می کند

علی آبادکتو- رئیس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول گفت: این شهرستان نیاز استان و استان های همجوار را در زمینه بچه ماهی قزل آلا برآورده می کند.

به گزارش خبرگزاری بازار، رحمت محمدی اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد تولید و پرورش تخم چشم زده قزل آلا در شهرستان علی آباد کتول صورت می گیرد به طوری که این شهرستان نیاز استان و استان های همجوار را هم در تامین بچه ماهی قزل آلا برآورده می کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مزارع حد واسط شهرستان علی آباد کتول بیش از سه میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا تولید شده و در اختیار مزارع استانی و کشوری قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به میزان تولیدقزل آلا در این شهرستان افزود: علی آباد کتول با تولید بیش از ۳۲۰ تن ماهی قزل آلا، مقام اول تولید ماهیان سردابی (قزل آلا) را در استان به خود اختصاص داده و دارای پتانسیل های بسیار بالایی در زمینه تکثیر و پرورش این نوع ماهی است.

رئیس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شاخص این شهرستان افزایش تولید در واحد سطح است که با مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهیان سردابی و ورود تکنولوژی های جدید به این صنعت، دستیابی به این هدف امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر: ۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha