۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
 اقتصاد مازندران تاب خسارت بیشتر ناشی از کرونا را ندارد
استاندار مازندران:

اقتصاد مازندران تاب خسارت بیشتر ناشی از کرونا را ندارد

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه معیشت مردم استان با گردشگری و سفر گره خورده است،گفت: اقتصاد استان تحمل خسارت بیشتر ناشی از کرونا را ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه گردشگری استان در استانداری با اظهار اینکه تعطیلی گردشگری نسخه مهار کرونا نخواهد بود، یادآور شد: تعطیل و نیمه تطعیل کردن واحدهای گردشگری آسیب جدی به حوزه گردشگری استان وارد کرده است.

وی با اظهار اینکه بخش قابل توجهی از درآمد استان و معیشت مردم با گردشگری پیوند خورده است و تعطیلی صنعت گردشگری بر معیشت مردم تاثیر گذاشته است، یادآور شد: اقتصاد استان تحمل خسارت بیشتر ناشی از این ویروس را ندارد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید چاره اساسی برای مقابله با کرونا داشت زیرا پیش بینی می شود که تا سال آینده استان و کشور درگیر کرونا باشد، یادآور شد: در چنین شرایط دستگاه ها درپی کسب درآمد خلاقانه و پایدار باشند.

حسین زادگان شکل گیری کمیته اقتصادی را در دستگاه های اداری استان ضروری بیان کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی باید جغرافیای درآمدی را تغییر دارد و با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پعلم فناوری باید درپی ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال در استان باشیم.

استاندار مازندران همچنین تصریح کرد: در شرایط کنونی باید مدیریت بحران را در اولویت قرار دهیم.

کد خبر: ۴۴٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha