۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گلستان
رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان خبر داد:

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گلستان

گرگان- برزمینی، رئیس اداره نوسازی و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان از آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری گلستان با حضور ۷۸ شرکت داخلی خبر داد.

معصومه برزمینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شامگاه روز گذشته (سه شنبه) شانزدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری گلستان با حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

وی با این توضیح که این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان دائر است، افزود: در این دوره نمایشگاه ۷۸ شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور محصولات و تولیدات خود در زمینه ماشین آلات کشاورزی در زمینه کاشت، برداشت و سیستم‌های نوین آبیاری عرضه کرده‌اند.

رئیس اداره نوسازی و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان توضیح داد: این نمایشگاه تا روز یازدهم مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان دائر است.

به گفته برزمینی در شانزدهمین نمایشگاه گلستان، شرکت‌های داخلی کشور آخرین تولیدات خود را در هشت هزار متر مربع فضای رو باز و نمایشگاهی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نمایش گذاشته‌اند.

کد خبر: ۴۴٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha