۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
سدان فول‌ سایز ۴۲ هزار دلاری تویوتا چه ویژگی‌هایی دارد؟
آوالون؛ نماد زیبایی و اسپرت سامورایی‌ها

سدان فول‌ سایز ۴۲ هزار دلاری تویوتا چه ویژگی‌هایی دارد؟

زبان جدید طراحی تویوتا خودروساز ژاپنی به سدانی تنومند، سنگین از لحاظ بصری و جذاب بدل شده است.

بازار؛ گروه خودرو: اگرچه سدان‌های فول‌سایز باتوجه به ماهیت طراحی و کاربری‌شان، شاید گزینه مناسبی برای اسپرت‌دوستان نباشند. اما این قضیه برای آوالون سدان فول سایز تویوتا متفاوت است، چراکه زبان جدید طراحی این خودروساز ژاپنی به سدانی تنومند، سنگین از لحاظ بصری و جذاب بدل شده است.

از آنجا که مدل‌های پرفورمنسی محصولات تویوتا با پسوند TRD شناخته می‌شود. بر این اساس شکی نیست که آوالون TRD یکی از منتخب‌های سدان فول سایز اسپرت سال خواهد بود.

قطعاتی چون لیپ سپر جلو، جلوپنجره بزرگ مشبک مشکی رنگ، قاب آینه‌ها و رکاب‌ها هارمونی خوبی دارد، تا در نمای عقب با وجود چراغ‌های پیوسته و اسپویلر روی در صندوق عقب و دیفیوزر و خروجی‌های دوبل به همراه فلاپ‌های جانبی، سدان اسپرت و کاملا تهاجمی را به نمایش می‌گذارد.

اما در بخش فنی مهندسان تویوتا کماکان از همان پیشرانه شش سیلندر وی‌شکل ۳.۵ لیتری اتمسفریک بهره گرفته‌اند تا حداکثر توان خروجی این سدان فول‌سایز تویوتا را به ۳۰۱ اسب‌بخار برساند تا با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قدرت را چرخ‌ها منتقل کند.

شاید قیمت پایه‌ای ۴۲ هزار و ۳۷۵ دلاری برای این سدان چندان عجیب و غریب نباشد، زیرا رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی آلیاژی پیکره تنومند و اسپرت این خودرو را دوچندان کرده تا در کنار فناوری‌های ایمنی به‌روز مانند سیستم کمکی رانندگی و جلوگیری از برخورد به عنوان مناسب‌ترین فول‌سایز سال باشد.

کد خبر: ۴۴٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha